Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σε διψήφιους ρυθμούς ενισχύθηκε τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και η κερδοφορία του ομίλου Intrafashion, παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισε. Οι προοπτικές για το 2025 παραμένουν συγκρατημένες.
Ο όμιλος Intrafashion κατόρθωσε να επιτύχει ενισχυμένα αποτελέσματα το 2024, με αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας, παρά τις συνεχείς διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, την άνοδο του κόστους παραγωγής και μεταφοράς, καθώς και την είσοδο διεθνών αλυσίδων στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, το 2024 η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της με ρυθμό που ξεπέρασε τον μέσο όρο της συνολικής αγοράς, κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 16,6% σε σχέση με το 2023, φτάνοντας τα 46,8 εκατ. ευρώ.
Η κερδοφορία προ φόρων παρουσίασε αύξηση 38%, δηλαδή 1,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2023, κάτι που στηρίχθηκε στους δύο στρατηγικούς πυλώνες: α) τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 5,8 ποσοστιαίες μονάδες, από 43,5% το 2023 σε 49,2% το 2024, και β) την ελεγχόμενη αύξηση των εξόδων, η οποία εστιάστηκε στη διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών Καταστημάτων.
Η διοίκηση παρακολουθεί με προσοχή τις γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εθνικό επίπεδο. Το κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με την αμφισβήτηση ορισμένων παραμέτρων που επηρεάζουν το επιχειρηματικό μοντέλο και την κατανάλωση, υποχρεώνουν την εταιρεία να ενισχύσει την αναπτυξιακή της πορεία μέσω στοχευμένων επενδύσεων στο δίκτυο καταστημάτων, το ανθρώπινο δυναμικό και τις λειτουργίες της.
Για το πρώτο τετράμηνο του 2025, τα δεδομένα υποδεικνύουν χαμηλές μονοψήφιες αυξήσεις στις πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, η διοίκηση του ομίλου προχωρά στην υλοποίηση στρατηγικού αναπτυξιακού εγχειρήματος, που αφορά την είσοδο και επέκταση του brand Pink Woman στην Ιταλική αγορά. Το σχέδιο περιλαμβάνει την πώληση μέσω mono-brand καταστημάτων, επιδιώκοντας να ενισχύσει την εξωστρέφεια και τη διεθνοποίηση του σήματος Pink Woman, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η θέση του στην ελληνική αγορά.
«Με την ολοκλήρωση ενός έτους γεμάτου προκλήσεις, όπως το 2024, είμαι ικανοποιημένος για τα σημαντικά αποτελέσματα που πετύχαμε σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας. Παρά τις διαρκείς διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, την αύξηση του κόστους παραγωγής και μεταφοράς, καθώς και την είσοδο διεθνών αλυσίδων στο ελληνικό λιανεμπόριο, η εταιρεία μας κατόρθωσε να ξεπεράσει τη συνολική αγορά και να κατακτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αποδοχής από τους καταναλωτές. Επιπλέον, πετύχαμε σημαντική ενίσχυση της κερδοφορίας μας, εδραιώνοντας τον Όμιλο Intrafashion στις κορυφαίες θέσεις του εγχώριου λιανικού εμπορίου.»
«Είμαι υπερήφανος για τη συνεισφορά όλων των στελεχών μας, των οποίων το ταλέντο, η αφοσίωση και η στρατηγική προσήλωση στους εταιρικούς στόχους, σε συνδυασμό με το ομαδικό πνεύμα τους, συνέβαλαν στην επιτυχία μας για μία ακόμα χρονιά.»
Διαβάστε επίσης:
AKTOR: Συμπληρωματική σύμβαση 49 εκατ. ευρώ για το φράγμα Ασωπού
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.