Τηλεθεάσεις καλοκαιριού καταγράφηκαν από τα μέσα της Μεγαλοβδομάδας και έπειτα
Με διαφοροποιημένα τα προγράμματα τους, εναρμονισμένα στο πνεύμα των ημερών, τα κανάλια στο σύνολο τους είδαν εκπομπές τους να σχηματίζουν το Top 10 κάθε ημέρας από τη Μεγάλη Πέμπτη και μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα με επιδόσεις που μπορεί σε αρκετές των περιπτώσεων να μην εξασφάλιζαν, σε κανονικές συνθήκες, την πρόκριση τους στην εκάστοτε κορυφαία δεκάδα της Nielsen.
Η χαλαρή σχέση των τηλεθεατών με το Μέσον γίνεται αντιληπτή και από το γεγονός ότι σε τέσσερα από τα πέντε ημερήσια τηλεβαρόμετρο πλασαρίστηκαν εκπομπές με τηλεθέαση ακόμα και με 2,8%, όπως θα διαπιστώσετε με μια ματιά στους πίνακες της Nielsen η οποία για κάποιο λόγο που μόνο εκείνη γνωρίζει δεν είχε δημοσιοποιήσει στοιχεία τηλεθέασης ως πριν από λίγο για τα προγράμματα των καναλιών της Δευτέρας του Πάσχα
Διαβάστε επίσης:
Mega: Επεκτατικοί σχεδιασμοί από την μητρική Alter Ego Media σε υβριδική τηλεόραση, FM και eGaming
ΑΝΤ1: Δύο γνωστά από το παρελθόν πρόσωπα επιστρέφουν
ΗΠΑ: Έχασε τηλεθέαση η παραδοσιακή τηλεόραση – Κέρδισε ο κλάδος των υπηρεσιών streaming