Δοκιμή Audi Q6 e-tron: Next level σε όλα!
Κάθε νέο ηλεκτρικό SUV της Audi είναι καλύτερο από το προηγούμενο και το νέο Q6 e-tron αποτελεί λαμπρή απόδειξη, τόσο με την εμφάνιση όσο και με τις δυνατότητές του.
Η μικρή μπαταρία του Q4 και το αυξημένο βάρος του Q8 e-tron επηρεάζουν σημαντικά την αυτονομία τους και τα περιορίζουν στην αστική χρήση, κάτι που ταιριάζει στο μικρότερο Q4, αλλά κάνει το Q8 μια… niche επιλογή.
Και το Audi Q6 e-tron φέρνει ηρωικά όλες τις λύσεις, με τη νέα πλατφόρμα του (που μοιράζεται μαζί με την ηλεκτρική Porsche Macan) να αναβαθμίζει την οδηγική αίσθηση και την αρχιτεκτονική των 800V να του χαρίζει εξαιρετική αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, ενώ με τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης μέχρι και 350 kW, οι στάσεις για φόρτιση σε ένα ταξίδι θα είναι πιο σύντομες, αλλά πρωτίστως λιγότερες. Και, φυσικά, όσο φορτίζεις, οι τεχνικοί της Audi φρόντισαν να βρουν τρόπους να περνάς ευχάριστα το χρόνο σου, εγκαθιστώντας παιχνίδια που μπορείς να παίξεις στο head up display από τη θέση του οδηγού, χρησιμοποιώντας τα paddles του τιμονιού!
Η εξέλιξη της σχεδίασης
Η παρουσία του νέου Q6 e-tron είναι αναμφίβολα Audi, με το χαρακτηριστικό σχήμα της μάσκας, η οποία φιλοξενεί το ανάγλυφο έμβλημα μαζί με αρκετές οριζόντιες γραμμές που του δίνουν ένα πιο οικείο look.
Τα φώτα του αποτελούν μια ιδιαίτερη περίπτωση, καθώς χωρίζονται στα δύο: το πάνω κομμάτι αφορά τα φώτα ημέρας, τα οποία (όπως και τα πίσω LED) μπορούν να αλλάξουν σχήματα με 8 διαφορετικές επιλογές, ενώ είναι και αυτά που κάνουν το Q6 άμεσα αναγνωρίσιμο το βράδυ, σε όποια ρύθμιση και αν βρίσκονται. Λίγο χαμηλότερα, βρίσκονται σχεδόν κρυμμένοι πάνω από τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα οι κανονικοί προβολείς και, όταν είναι σβηστοί, χάνονται μέσα στις έντονες λεπτομέρειες του προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει ιδιαίτερα μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Κοιτώντας το από τα πλάγια και ειδικά σε αυτό το έντονο κόκκινο χρώμα, οι σχεδιαστές της Audi κινήθηκαν έξυπνα, κάνοντας το κάτω μέρος μαύρο, καθώς έτσι σου δίνει την αίσθηση μιας αρκετά λεπτότερης και ψηλότερης σιλουέτας, με το μάτι σου να επικεντρώνεται στο βαμμένο κομμάτι.
Οι θύρες φόρτισης και στις δύο πλευρές το κάνουν ακόμη πιο πρακτικό, ενώ οι μεγάλοι τροχοί του είναι εντυπωσιακοί χωρίς να θυσιάζουν άνεση στην οδήγηση. Για το πίσω μέρος, πήγαν με την… πεπατημένη, καθώς έχουμε τα –κλασικά πλέον– φώτα που ενώνονται (και κάνουν ένα ωραίο «χορευτικό» όταν κλειδώνεις ή ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο) και απαλές γραμμές με ένα σχετικά μικρό πίσω τζάμι.
Πίσω από αυτό, υπάρχουν 526 λίτρα για να χωρέσουν τις αποσκευές μιας ολόκληρης οικογένειας.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr
Διαβάστε επίσης:
Formula 1: Και επίσημα η Cadillac η 11η ομάδα για το 2026 (Video)
Βροχή: Πώς λειτουργεί ο αισθητήρας που ενεργοποιεί τους υαλοκαθαριστήρες