search
ΠΕΜΠΤΗ 04.07.2024 12:19
MENU CLOSE

Με διψήφια ανάπτυξη «τρέχει» η Endless EC το 2024: Μπαίνει στην αγορά απορρυπαντικών και μαλακτικών προϊόντων

25.06.2024 13:00
endless_new

Με διψήφιο ρυθμό σε όγκο, αναπτύσσεται το 2024 η Endless EC, η οποία το 2023 παρουσίασε μικρή μείωση τζίρου αλλά κράτησε σταθερή την κερδοφορία της.

Η φετινή ανοδική πορεία σε ότι αφορά τις πωλήσεις σε όγκο δείχνει, σύμφωνα με τη διοίκηση, ότι η εταιρεία θα πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και για το 2024.

Παράλληλα η εταιρεία εισέρχεται στην αγορά των μαλακτικών και των απορρυπαντικών γενικού καθαρισμού, διευρύνοντας την γκάμα των επώνυμων προϊόντων #goodmood που ξεκίνησε το 2023 με μία νέα σειρά χαρτικών προϊόντων.

Η Endless EC, η οποία πλέον ελέγχεται κατά 100% από την οικογένεια Τρακάκη, καθώς απορρόφησε το 2023 το 50% της οικογένειας Χριστοπούλου πραγματοποιεί το 70% του τζίρου της από τα χαρτικά προϊόντα, ενώ το private label αφορά στο 35% του κύκλου εργασιών της. Τα μερίδια της στην αγορά σούπερ μάρκετ είναι 3,1% στην κατηγορία του χαρτιού υγείας και 3,3% στην κατηγορία του ρολό κουζίνας

Οι δύο νέες κατηγορίες

Η Endless EC παρουσίασε πρόσφατα τις δύο νέες κατηγορίες της σειράς #goodmood που αποτελούν την επώνυμη πρόταση της εταιρείας στην αγορά του “Personal Hygiene” και “Household Care”.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία τη φρέσκιας, branded επιλογής στη σωστή τιμή, η σειρά #goodmood διευρύνεται και ενισχύεται από νέα προϊόντα. Δύο αρώματα για υγρό γενικού καθαρισμού και δύο αρώματα για μαλακτικά ρούχων που φέρνουν #goodmood σε κάθε χρήση τους.

Οι συσκευασίες ακολουθούν την σχεδιαστική προσέγγιση της σειράς με μίνιμαλ σχέδια και σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το άρωμα. Επιπλέον, τα προϊόντα συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία προστατεύοντας το περιβάλλον και τον πλανήτη, ενώ η σύνθεσή τους εμπεριέχει μικροκάψουλες νέας γενιάς χωρίς μικροπλαστικά, και χρησιμοποιεί φυτικά κατιόντα και πολυμερικά χρώματα ειδικής τεχνολογίας κατάλληλης για ιματισμό.

Παράλληλα, για κάθε προϊόν κυκλοφορεί και το αντίστοιχο pouch για εύκολο refill που έχει κατά 65% λιγότερο πλαστικό από την φιάλη.

Η Εύη Οικονόμου, Commercial Director της Endless EC δήλωσε: «Στη συμπλήρωση 18 μηνών της παρουσίας της σειράς #goodmood στην αγορά, οι καταναλωτές μας έχουν τιμήσει ήδη με την προτίμησή τους. Οι νέες σειρές προϊόντων που παρουσιάζουμε τώρα ανεβάζουν το mood ακόμα πιο ψηλά και μεγαλώνουν το αποτύπωμα της εταιρείας στη λιανική. Στόχος μας είναι εντός του επόμενου εξαμήνου να έχουν εδραιωθεί και αυτά ως επιλογές του κοινού που αναζητά το βέλτιστο συνδυασμό ποιότητας/ τιμής. Για εμάς στην Endless EC είναι μια απτή απόδειξη των δυνατοτήτων και του προσανατολισμού μας για δημιουργία made in Greece προϊόντων που σέβονται τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, συνδυάζουν τις χαμηλές τιμές με την υψηλή ποιότητα, και υπηρετούν την περιβαλλοντική συνείδηση με τον καλύτερο δυνατό ανά περίπτωση τρόπο.»

Διαβάστε επίσης

Το NJV Athens Plaza απέκτησε την 1η πιστοποίηση GSTC στην Ελλάδα

Θετικά εξελίσσεται το 2024 για την Ικτίνος – Αυξημένες οι πωλήσεις και βελτιωμένα τα EBITDA στο 5μηνο

Γιάννης Δεληκανάκης: Οι επενδύσεις σε ακίνητα δίνουν ώθηση στην εθνική οικονομία

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 04.07.2024 12:19