search
ΤΕΤΑΡΤΗ 03.07.2024 21:10
MENU CLOSE

Σιδηρόδρομος – Γνωμοδότηση «βόμβα» από ΡΑΣ: Ζητά μέτρα και αφαίρεση γραμμών

21.06.2024 14:46
treno

Άμεσα μέτρα σε μονή γραμμή και αφαίρεση γραμμών που δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας, ζητά με γνωμοδότηση-βόμβα η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), έναμιση χρόνο μετά το έγκλημα στα Τέμπη.

Συγκεκριμένα, η ΡΑΣ αποφάσισε:

Να αφαιρέθούν τα τμήματα της σιδηροδρομικής υποδομής «Λάρισα – Βόλος», «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» και του κλάδου ανόδου «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος», από το πεδίο εφαρμογής της χορηγηθείσας, υπ. αριθμ. Αναγνώρισης EL 21 2022 0001 επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας ΔΥ, διότι δεν λειτουργούν, λόγω ουσιωδών μεταβολών στα υποσυστήματα υποδομής, και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης εξαιτίας των κακοκαιριών DANIEL και ELIAS.


Να αφαιρεθεί το τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής «Έδεσσα – Φλώρινα» από το πεδίο εφαρμογής της χορηγηθείσας, υπ. αριθμ. Αναγνώρισης EL 21 2022 0001 επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας ΔΥ, διότι δεν λειτουργεί εξαιτίας προβλημάτων επικοινωνίας.


Λήψη επιπλέον μέτρων από τον ΟΣΕ (π.χ. στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες ανά βάρδια κ.α.), και την υποβολή στην Αρχή σχεδίου δράσης, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 1078/2012 για την κυκλοφορία στον κλάδου καθόδου του τμήματος «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος» το αργότερο έως 15- 07-2024.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων απέρριψε επίσης την αίτηση επικαιροποίησης Έγκρισης Ασφάλειας του ΔΥ ΟΣΕ, η οποία ζητήθηκε από τη ΡΑΣ και υποβλήθηκε από τον ΟΣΕ, λόγω ουσιωδών μεταβολών στα υποσυστήματα, υποδομής, σηματοδότησης και ενέργειας που προκλήθηκαν εξαιτίας των κακοκαιριών DANIEL και ELIAS διότι ο ΟΣΕ:

Δεν προσκόμισε τις αιτηθείσες από τη ΡΑΣ πληροφορίες/έγγραφα, επισυναπτόμενα στην αίτησή του, τα οποία απαιτούνται

Δεν κατέθεσε παράβολο τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ για ουσιώδη επικαιροποίηση έγκρισης ασφάλειας

Δείτε τα σχετικά έγγραφα:



Χάρης Μαμουλάκης: Ως πότε η κυβέρνηση θα κάνει ότι δεν ακούει;

«Γνωμοδότηση-βόμβα από τη ΡΑΣ: Κλείνουν γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου για λόγους ασφαλείας. Ως πότε η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα κάνει ότι δεν ακούει και θα θέτει σε κίνδυνο τους επιβάτες του σιδηροδρόμου;» σχολιάζει, από την πλευρά του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Χάρης Μαμουλάκης.

Και συμπληρώνει ότι η ΡΑΣ «με επίσημο έγγραφό της απορρίπτει την αίτηση του ΟΣΕ για επικαιροποίηση της έγκρισης ασφαλείας και αφαιρεί, προσέξετε, σιδηροδρομικά τμήματα. Κλείνει γραμμές τρένων δηλαδή, επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας».

«Οι εργαζόμενοι το φωνάζουν εδώ και καιρό με κάθε τρόπο. Το ίδιο και εμείς. Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για νέο έγκλημα, όπως στα Τέμπη. Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη κάνει πως δεν ακούει. Τώρα που έχει στα χέρια της την επίσημη απορριπτική έκθεση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, τώρα που κλείνουν γραμμές λόγω ελλείψεων σε κρίσιμες υποδομές και δίκτυα επικοινωνίας, τι σκοπεύει να πράξει; Για μας στον ΣΥΡΙΖΑ, ο σιδηρόδρομος είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αφεθούν οι τύχες του στην κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη. Πέντε χρόνια απαξίωσης είναι αρκετά. Ως εδώ», καταλήγει ο Χάρης Μαμουλάκης.

Διαβάστε επίσης

Νάντια Γιαννακοπούλου: Ο Ανδρουλάκης «μπορεί να διαγράψει τους διαφωνούντες και να μείνει και μόνος του»

Μητσοτάκης στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Επιδοτήσεις μόνο σε όσους τις δικαιούνται

Μενδώνη για γλυπτά Παρθενώνα: Πρώτη φορά η Βρετανία σε δύσκολη θέση

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΕΤΑΡΤΗ 03.07.2024 21:06